11 april 2011 - Vorige week moesten we nog melden dat het emailverkeer van de webwinkel niet optimaal werkte. Maar, als de nood het hoogst is, is de redding nabij. We hebben de fout weten te traceren, het bleek om een foutieve 'redirect' bij de bank te gaan, waardoor de afhandeling van de IDEAL-betalingen niet volgens het boekje verliep. Dat probleem is nu verholpen en als klant krijgt u nu netjes en email terug waarin uw betaling bevestigd wordt. Ook wordt er een account voor u aangemaakt na afloop van de bestelling zodat u bij een volgend bezoek uw reeds gedane bestellingen kunt bekijken. Bij nieuwe bestellingen hoeft u bovendien uw adresgegevens niet opnieuw in te vullen.

Voor de goede orde: alle bestellingen die tot nu toe gedaan zijn, zijn ontvangen, de artikelen zijn verzonden en de betalingsgegevens zijn correct en veilig verwerkt. IDEAL is een 100% veilige manier van betalen en het niet goed werken van de emails tot nu toe heeft geen enkel gevolg gehad voor de afhandeling van de bestellingen.